Obsługa Social Media

Winternecie spędzamy więcej czasu niż z rodziną, stąd wiemy że media społecznościowe zmieniają się z dnia na dzień, z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąc. Nie musisz jednak być ze wszystkim na bieżąco, zrobimy to za Ciebie.

Wskrzeszamy nieżyjące profile, resocializujemy niesforne fanpage, wprowadzamy powiew świeżości w Twoje media społecznościowe, aby prowadzić przemyślaną komunikację, budować świadomość, docierać tam gdzie nikt nie dotarł, a przede wszystkim pozyskiwać nowych klientów i odbiorców na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn.

Od spójnej strategii komunikacji, przez obsługę profili i fanpage’y, niezapomniane materiały graficzne po angażujące, zabawne, edukujące treści i moderacje.

Social Media są skuteczne i udowadniamy to na co dzień.

  • Obsługa dopasowana do wielkości firmy, budżetu i założeń
  • Zespół doświadczonych specjalistów, którzy szybko dopasowują się do sytuacji
  • Autorska metodologia tworzenia treści, sprawdzona na dziesiątkach firm

Facebook

Jeśli ktoś mówi Ci, że Facebook już się skończył to go nie słuchaj!

Dziesiątki tysięcy firm, takich jak Twoja, codziennie wykorzystuje Facebooka w realizowaniu swoich celów, niezależnie czy jest to jedynie komunikacja, budowanie rozpoznawalności marki czy pozyskiwanie nowych klientów.

Prowadzenie Facebooka nie polega na wrzucaniu codziennie cytatów Paulo Coelho czy słodkich kotków i zbieraniu like’ów od Pań w wieku 50+.

To przemyślana komunikacja z odbiorcami, tworzenie odpowiednich treści i przekazu, które budują zaufanie, świadomość marki oraz zaangażowanie. Facebook to ogrom możliwości i platforma, na której są Twoi klienci, do których dotrzemy zarówno fanpage jak i reklamą.

Daj nam kilka miesięcy i przekonaj się, że warto!

Instagram

Czemu istnieje pojęcie Instagramerki, a nie Facebookerki albo Linkedinerki? Ano właśnie z siły, z jaką Instagram potrafi oddziaływać na użytkowników.

Specyficzne zachowania odbiorców, interakcje oraz emocje, jakie towarzyszą Instagramowi sprawiają, że jest to kanał komunikacji, który idealnie wpisuje się w mnóstwo branż i marek, nie tylko dedykowanych do rynku B2C, ale również B2B.

Z odpowiednią strategią, w dopieszczonej wizualnie formie i z określonym celem działań prowadzenie Instagrama w Twojej firmie może przynieść zaskakujące rezultaty, do czego będziemy wytrwale dążyć. Szczególnie w połączeniu z płatną reklamą.

LinkedIn

Prowadzenie LinkedIn wiele osób utożsamia z poważnymi zdjęciami w poważnych strojach służbowych z jeszcze poważniejszymi stanowiskami w opisie. Wcale nie musi to tak wyglądać, a nawet jeśli pasuje Ci taka forma, to można ją ulepszyć.

Zacząć jednak należy od tego po co w ogóle nam ten LinkedIn. Do rekrutacji pracowników i działań employer brandingowych? Do rozszerzenia komunikacji firmowej o kolejny kanał z nieco inną grupą docelową? Czy może do wysyłania wiadomości na zimno do wszystkich użytkowników po kolei z nadzieją na cud?

LinkedIn, tak jak i każde inne medium, rządzi się swoimi prawami i aby go skutecznie wykorzystać w swoim biznesie, to warto te prawa poznać. Niezależnie jak wyobrażasz sobie jego wykorzystanie i co chcesz osiągnąć – pomożemy. Niekoniecznie z poważną miną na zdjęciu.

 

Obsługa Social Media u nas

Transparentność

Pracujemy na Twoich kontach, więc masz do wszystkiego nieograniczony dostęp, a dane zostają na zawsze u Ciebie

Współpraca

Działamy w oparciu o ustaloną strategię
i harmonogramy, z Twoim nadzorem albo zupełnie samodzielnie

Doświadczenie

Prowadzimy dziesiątki kont w wielu branżach, wiemy jak dostosować język, przekaz i treści do zupełnie różnych grup

Zaufały nam setki firm i marek, między innymi:

Transparentna i efektywna obsługa social media

Pracujemy na mediaplanach przygotowywanych na kilka tygodni do przodu, wszystko jest ułożone i zaplanowane, ale potrafimy tez elastycznie dopasować się do sytuacji.

Lubimy swobodę, więc możemy zająć się w pełni pomysłami i realizacją, a Ty zyskujesz czas na rozwijanie swojego biznesu.

Pracujemy na Twoich kontach, masz pełen dostęp do danych, a nasze działania są transparentne.

Nie mamy żadnych ukrytych zapisów w umowach – pokazujemy w trakcie obsługi social media, że warto, ale jeśli coś nam po drodze się rozjedzie, to po prostu rozstajemy się po partnersku, bez żadnego problemu dla obu stron.

Na początek porozmawiamy o Twoim biznesie, ofercie, produktach, cenach, grupie docelowej i założeniach jakie chcemy zrealizować. Social Media nie zawsze mogą 1 do 1 pozyskiwać klientów już od pierwszego posta, od pierwszej treści czy grafiki. Potrzebna jest nieco dłuższa strategia w odniesieniu przede wszystkim do Twojego biznesu i możliwości budżetowych, a także do założeń lejka sprzedażowego i różnych etapów uczestnictwa odbiorców w naszej komunikacji.

Mamy przygotowane dwa warianty usług, które dobierzemy na podstawie właśnie powyższych ustaleń – tańszy Tekstura Light oraz nieco bardziej wymagający Wariant Indywidualny.

Różnią się zakresem prac, indywidualizacją i zapotrzebowaniem na nasze roboczogodziny. Nie zawsze trzeba od początku tworzyć niesamowite wizje i kreować niemożliwe do osiągnięcia cele, jeśli np. Twój biznes jest mniejszy, lokalny, produkt niszowy, a grupa docelowa mała i do tego niewielki budżet.

Czasami social media mają po prostu być i uwiarygadniać firmę, a niekoniecznie chcemy pozyskiwać masę klientów. To też jest ok i tak działamy, dlatego mamy przygotowany tańszy wariant Tekstura Light – od 1000 zł netto miesięcznie

Z kolei być może Twoja firma jest na dalszym etapie i wymaga już mocno skrojonych i zindywidualizowanych działań z pełnym pokładem naszej kreatywności, z wdrożeniem nieco systemowych rozwiązań i narzędzi, szczegółową analizą działań, itp. Wtedy dopasowujemy ofertę indywidualnie – od 2000 zł netto miesięcznie.

To wszystko ustalamy na początku.

Następnie przechodzimy do wyboru tego co będziemy robić: prowadzić Facebooka, prowadzić Instagrama, prowadzić LinkedIn, a może mix różnych kanałów, powielanie treści z jednego miejsca na drugie itd. Opcji jest kilka i zawsze dobieramy tak, żeby to było dla Twojego biznesu w naszym odczuciu najlepsze.

Potem rozpoczynamy pracę nad harmonogramem, w którym tworzymy pomysły na treści na cały miesiąc. Mogą to być strzępki pomysłów albo już gotowe do wdrożenia rzeczy, ważne że ustalamy to wspólnie tak, aby od początku być na tej samej fali z Twoimi oczekiwaniami. ale równocześnie aby każda treść miała jakiś mniejszy lub większy cel, a nie tylko post na dzień ziemniaka.

Mamy wypracowaną autorską metodę tworzenia treści: edukuj, angażuj/baw, sprzedawaj, w której adresujemy różne miejsca odbiorców w lejku sprzedażowym. Odnosimy się nie tylko do firmy i produktów/usług, ale do różnych zainteresowań pozaproduktowych, aktualnej sytuacji, czy zwyczajnie tworzymy ciekawe do konsumpcji treści, po to aby odbiorcy chcieli zwyczajnie nas śledzić.

Gdy wszystko jest ok, to przechodzimy do tworzenia grafik oraz tekstów, doboru hasztagów (Instagram, czasem LinkedIn), doboru emotikon itp. Następnie jest etap ostatecznej finalizacji harmonogramu i rozpoczynamy planowanie publikacji na cały miesiąc.

To również uwzględniamy w naszej ofercie obsługi social media. W podstawowej wersji opiekujemy się profilami również jako osoby odpowiadające na komentarze czy wiadomości, więc nie musisz codziennie monitorować swoich kont społecznościowych.

Ważne jest to, że odpowiadamy wyłącznie w możliwym dla nas merytorycznie sposobie – tzn. że jeśli pojawiają się zapytania o konkretną ofertę, ceny, warunki techniczne, itp. to komentarze i wiadomości przekazujemy do Ciebie.

Do tego dbamy o konwersacje, próbujemy angażować do rozmowy, zadawać pytania i utrzymywać interakcje z odbiorcami.

Jesteśmy elastyczni odnośnie umowy, zatem na start proponujemy minimalny okres 6 miesięcy z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Doświadczenia naszych klientów pokazują, że po prostu warto spróbować na początek, a potem i tak w większości współpracę kontynuujemy bo przynosi efekty i wszyscy są zadowoleni.

Czasami w branży można spotkać długie umowy i długi okres wypowiedzenia, aby klient miał jak najtrudniej się z takiej współpracy wyplątać. U nas tego nie znajdziesz, nie tak działamy i tylko obustronne zadowolenie ma sens. Stawiamy na partnerstwo i jeśli jedna ze stron nie czuje się w tym wszystkim to lepiej się rozejść w zgodzie i szukać innych rozwiązań.

Często dostajemy pytania „a ile czasu będę musiał na to poświęcić?”. Odpowiedź jest prosta – ile chcesz.

Możesz uczestniczyć w procesie tworzenia pomysłów do harmonogramu czy innych, dodatkowych treści, jak np. video. Niektórzy klienci sami chcą dorzucać czasem zdjęcia z realizacji na gorąco, żeby już ich nam nie przekazywać i to jest ok.

Możemy przygotować serie tematyczne, jak np. rozmowy z ekspertami z firmy, wypowiedzi pracowników, serie „od kuchni”, a także wiele więcej pomysłów z Twoim uczestnictwem.

A możemy nie angażować Ciebie lub nikogo z firmy wcale, bo np. nie macie czasu.

Stawiamy możliwie na jak największe partnerstwo, a więc działania będą dopasowane do możliwości, sytuacji i celów, jakie sobie obierzemy. Jesteśmy samodzielni i prowadzimy wiele profili bez uczestnictwa klienta, a działamy również w tandemie.

Czy można działać w social mediach bez reklamy? Można, ale zawsze sugerujemy jej wykorzystanie, chociażby po to aby „dopalać” posty i docierać do nowych użytkowników lub do tych, co już nas obserwują. Zasięgi organiczne są obecnie mocno ograniczone, więc bez reklamy nasze treści będą docierać tylko do małej grupy osób.

Jeśli celem naszych działań i obsługi social media jest po prostu istnienie tych mediów to reklama nie jest już tak mocno wymagana. Natomiast jak chcemy działać nieco szerzej, realizować kilka różnych celów, rozwijać biznes, no to ten budżet reklamowy będzie niemal wymagany. To również ustalimy.

Zaczynamy?

Skontaktuj się z nami i zobacz, jak możemy poukładać marketing
i wesprzeć Twoją komunikację w Social Media.