Pozycjonowanie stron
Zpozycjonowaniem stron jest pewien problem. Można je robić świetnie, bardzo dobrze, dobrze albo można je po prostu robić.
Niestety ostatni punkt jest dosyć często spotykany – ktoś nam jakoś pozycjonuje stronę, niby coś się dzieje, jakiś ruch jest, ale tak właściwie nic dla nas z tego nie wynika, a my często i tak nic z tego nie rozumiemy.
Pozycjonowanie stron u nas plasuje się mniej więcej na początkach tej listy, dzięki czemu wiesz, że dostosujemy działania do Twojej branży, konkurencji, możliwości budżetowych i potrzeb, aby ruch organiczny przynosił Ci klientów, a nie tylko puste kliknięcia.

Kto to u nas robi
Audyt SEO
Audyt SEO to często podstawa działań związanych z pozycjonowaniem stron. Analiza kondycji witryny pozwala zdiagnozować podstawowe problemy, z jakimi nasz serwis, sklep internetowy czy blog się mierzy, mimo że tak właściwie możemy ich na pierwszy rzut oka nie widzieć.
Błędy techniczne, nieprawidłowa struktura, niska wydajność, problemy z indeksowaniem przez roboty Google, czy różne inne problemy funkcjonalne – wszystko to ma mocno negatywny wpływ na pozycjonowanie strony oraz dodatkowo może źle oddziaływać na zachowanie użytkowników i zniechęcać ich do kontaktu z nami lub zakupu.
W ramach podstawowego audytu SEO przygotujemy listę poprawek, rekomendacji i zaleceń do wdrożenia, aby serwis mógł w pełni realizować cele firmowe.


Pozycjonowanie
Od przygotowania audytu SEO i pomocy we wdrożeniu poprawek, przez zbadanie otoczenia i możliwości biznesowych w wyszukiwarce, po stworzenie strategii, listy słów kluczowych, planu contentowego, aż po stałe tworzenie dopasowanych treści i efektywny link building.
Stawiamy zarówno na sprawdzone przez nas procesy i schematy w pozycjonowaniu jak i indywidualnie skrojone na miarę rozwiązania, które w danych warunkach będą możliwie najbardziej efektywne.
A jeśli się na tym nie znasz i nie chcesz znać to w skrócie – Twoja strona/sklep będzie lepiej widoczna w internecie. Bez lania wody i udawania, że coś robimy.
Przykładowe efekty naszych działań
(widoczność strony w wyszukiwarce Google)

Pozycjonowanie stron u nas

Transparentność
Jako jedni z niewielu na rynku rozróżniamy koszt naszej obsługi i oddzielnie budżet SEO. Wiesz, ile wydaliśmy na linki, treści i inne rzeczy

Efekty
Zawsze staramy się wycisnąć max z danej sytuacji, aby pozycjonowanie było zyskowną inwestycją, a nie tylko pustym wydatkiem

Cel
Weryfikujemy możliwości biznesowe i dążymy do realnych celów pozycjonowania, a nie tylko do ładnych wykresów i tabelek