Szkolenie Perfekcyjna Obsługa Klienta

Jak perfekcyjnie budować wizerunek sprzedawcy i zjednywać sobie klienta 

Obsługa Klienta ma wielki wpływ na jego decyzje zakupowe i późniejszą lojalność względem firmy. Można obsłużyć źle, nijako lub bez większej historii i tak też wyjdzie na sam koniec nasza sprzedaż. Można też nauczyć się wielu zagadnień, które pomogą udoskonalić obsługę i wprowadzić ją na wyższy poziom. A to sprawi, że firma odczuje wymierną korzyść finansową i wizerunkową.

Szkolenie Obsługa Klienta pozwoli pracownikom “pierwszej linii frontu” rozumieć zachowania, badać potrzeby, dostosowywać się do sytuacji i czerpać satysfakcję z pracy, która może wydawać się trudna i monotonna.

Uzyskaj dofinansowanie na szkolenie nawet do 100%

Skontaktuj się z nami pod numerem 609 431 437 lub mailowo: biuro@agencjatekstura.pl

Szkolenie

Obsługa Klienta

Online lub

Stacjonarnie

Czas trwania: 16h

Termin: do ustalenia

1670.00 zł netto

Zapisz się

Szkolenie Obsługa Klienta

Online lub Stacjonarnie

Czas trwania: 16h

Termin: do ustalenia

1670.00 zł netto

Zapisz się

Szkolenie Obsługa Klienta – dlaczego warto?

Unikalne kompetencje

Dzięki doświadczeniu oraz wiedzy naszego trenera, która zostanie dodatkowo wielokrotnie przećwiczona Obsługa Klienta stanie się prosta i skuteczna

Rozwój biznesu

Pracujemy wyłącznie na przykładach z życia. Nie teoretyzujemy tylko pokazujemy działania i efekty, dzięki którym wyniesieć Obsługę Klienta w swojej firmie na wyższy poziom

Dopasowana treść

Treść szkolenia dopasowujemy do grupy. Możemy zacząć od zera lub udoskonalić to, co wiesz. Samo mięcho i gotowe rozwiązania dla Twojego biznesu 

Dopasowany termin i mała grupa

Mała grupa pozwala ustalić dogodny dla każdego termin oraz godziny. Zobaczysz punkt widzenia innych i wyjdziesz ze szkolenia z chęcią natychmiastowego działania

Bezpieczeństwo

W związku z COVID-19 szkolenia odbywają się online lub w niektórych sytuacjach stacjonarnie z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa sanitarnego. Jesteśmy dobrze przygotowani

Darmowe konsultacje

Nie zostawimy Cię samego po szkoleniu! Masz bezpośredni kontakt z trenerem, możesz swobodnie konsultować telefonicznie lub mailowo wprowadzaną wiedzę w życie

 Program szkolenia Perfekcyjna Obsługa Klienta

(czas trwania ok. 16 godzin – 2 dni)

Trenerzy

Sonia Chosińska

Sales Trainee

Certyfikowany Trener Sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień sprawuje opiekę trenerską nad grupami sprzedawców w ogólnopolskiej sieci sklepów, a także doradza i szkoli z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta w wielu firmach, działających na rynku lokalnym i krajowym. Inspiruje do działania, kierując się przy tym zasadami uczciwości i przejrzystości. Wulkan pozytywnej energii i motywacji.

Szkolenie Obsługa Klienta – dla kogo?

Właściciele firm

Zajmujący się samodzielnie obsługą klienta lub nadzorujący swoich pracowników. 

Sprzedawcy i handlowcy

Poza samą sprzedażą ważny jest też aspekt dobrej obsługi klienta, zatem warto poznać skuteczne metody

Pierwsza linia frontu

Pracownicy recepcji, gastronomii, Biura Obsługi Klienta, Call Center i dla wszystkich, którzy z klientem mają do czynienia na co dzień 

Rekomendacje

Świetna atmosfera szkolenia i mnóstwo merytorycznej wiedzy. Prowadzący wnikliwie przeanalizował wszystkie przypadki i pokazał jak sobie radzić w naszej branży. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i polecam każdemu

Barbara Domaniuk, Emalco Enamelware

Tomek pokazał mi krok po kroku jak ustawiać kampanie, jak robić grafiki i na co zwracać uwagę. Okazuje się, że nie trzeba być grafikiem, żeby wszystko dobrze wyglądało. Świetnie podana, wartościowa wiedza.

Krystian Pasik, Domtel Telecom

Profesjonalnie przygotowane szkolenie na bardzo wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolona. Dużo ćwiczeń, dużo przydatnej wiedzy i motywacji do działania. Warto było skorzystać i polecam innym.

Katarzyna Lipińska, Ponad Architekci

Szkolenie to był strzał w dziesiątkę! Jestem bardzo zadowolona, nie sądziłam, że wszystko jest tak właściwie bardzo proste jak już ktoś to dobrze wytłumaczy i pokaże. Polecam szkolenia w Teksturze!

Barbara Wójcik, Express Lingua

Byłam już na wielu szkoleniach, ale dopiero tutaj wszystko zostało przedstawione dokładnie tak, jak powinno. Merytorycznie bardzo wysoki poziom, dużo przykładów z życia i ćwiczeń.

Marta Chromińska, Lama Glama

Uważam, że warto było skorzystać z oferty kursów, bo każdy temat został przystępnie przedstawiony, a wiedzę wdrażam na co dzień.  Ilość pomysłów na rozwój firmy, jaka pojawia się w trakcie szkoleń jest niebywała.

Marcin Pisarek, Plisar

Jestem zadowolona ze szkoleń i polecam każdemu. Dużo praktycznej wiedzy, profesjonalne przygotowanie i miło spędzony czas w luźnej atmosferze. Nawet skomplikowane tematy wydają się potem proste.

Anna Władzimiruk, Instytut Estetyki

Certyfikat Szkoleniowy

Jako oficjalna jednostka w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych wydajemy certyfikaty, które potwierdzają nabycie odpowiednich kompetencji i świadczą o ukończeniu szkolenia, zgodnie z naszymi wymogami. 

Jak to wygląda

Szkolenia online i stacjonarne – w sali, na auli, na stadionie i nawet w piwnicy – dopasujemy się.

FAQ

W ciągu całego roku aktywne czasowo są projekty szkoleniowe z takich programów jak Krajowy Fundusz Szkoleniowy lub Programy Regionalne. Skontaktuj się z nami, a wspólnie ustalimy jakie masz możliwości.

Jeszcze przed całą sytuacją prowadziliśmy szkolenia online, zatem jesteśmy do tego dobrze przygotowani. Prowadzimy również szkolenia stacjonarnie, ale obecnie w nieco ograniczonej formie ze względów bezpieczeństwa. Skontaktuj się z nami i ustalimy dogodną formę.

Szkolenie dopasowane jest do grupy i poziomu, co oznacza, że niezależnie czy dopiero zaczynasz, masz już pewną wiedzę lub dysponujesz większymi umiejętnościami, a chcesz aktualizacji i wejścia na wyższy poziom – wykorzystasz ten czas maksymalnie.

Szkolenie jest dwudniowe i trwa około 16 godzin

Tak, wydajemy imienne certyfikaty po szkoleniu.

Masz do wykorzystania 2 godziny darmowych konsultacji z trenerem, a do tego przesyłamy materiały, linki i prezentację no i w miarę naszych możliwości pomagamy również później

Zapisz na szkolenie więcej niż jedną osobę i uzyskaj rabat na wszystkich. Skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt i napisz ile osób chcesz zapisać na szkolenie, a my prześlemy propozycję cenową. Jeśli zbierzesz całą grupę (np. ze swojej firmy) to zaproponujemy indywidualną cenę. Do tego zapisz się do naszego tekstulettera i śledź nas na Facebooku, gdzie czasami udostępniamy kody rabatowe na szkolenia.

Szkolenia stacjonarne odbywają się w naszych salach w Siedlcach, Warszawie lub w dowolnym miejscu w Polsce gdy uda się zebrać odpowiednią grupę. Szkolenia online możesz przejść z dowolnego miejsca na ziemi.

Oferujemy możliwość skorzystania z innego terminu szkolenia. Należy zgłosić do nas przynajmniej na 7 dni przed ustalonym rozpoczęciem szkolenia. W przypadku powiadomienia na mniej niż 7 dni decydujemy indywidualnie, zależnie od wielkości grupy na dany termin.

Jak najbardziej! Doświadczenie naszych kursantów pokazuje, że nie jest to pusta teoria, która zaraz zostanie zapomniana. Szkolenia nie tylko pozwalają zrozumieć temat, ale dają gotowe narzędzia i rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia w swoich warunkach. W razie problemów doradzimy Ci również po szkoleniu.

Uzyskaj dofinansowanie nawet do 100% na szkolenie

Skontaktuj się z nami pod numerem 609 431 437 lub mailowo: biuro@agencjatekstura.pl

Szkolenie

Obsługa Klienta

Online lub

Stacjonarnie

Czas trwania: 16h

Termin: do ustalenia

1670.00 zł netto

Zapisz się

Szkolenie Obsługa Klienta

Online lub Stacjonarnie

Czas trwania: 16h

Termin: do ustalenia

1670.00 zł netto

Zapisz się

Sprawdź również inne szkolenia:

Facebook & Instagram

Zostań Ninja, Supermanem, Jedi i Wiedźminem Social Media

Google Ads

Dowiedz się jak w prosty i skuteczny sposób docierać do Twoich klientó w internecie

Pozycjonowanie

Sprawdź dokładnie na czym polega pozycjonowanie strony i pozyskiwanie “darmowego” ruchu

Masz pytania do szkolenia z obsługi klienta?

Porozmawiajmy

Kontakt
szkolenia-marketingowe