fbpx
strony www siedlce

Strona internetowa dla salonu kosmetycznego

Strona internetowa dla salonu kosmetycznego to temat warty podjęcia, niezależnie od tego czy salon działać będzie lokalnie w niskiej półce cenowej dla szerokiej grupy odbiorców, czy jedynie oferta premium dla wybranej klienteli.

strona www kosmetyczka

Strona www dla kosmetyczki to przede wszystkim dużo możliwości dotarcia do potencjalnych konsumentów. Aby zdobyć lojalnego klienta, który będzie wracał do naszego salonu, należy go na początku pozyskać. Jednym z idealnych miejsc do tego jest z pewnością internet i wyszukiwarka Google.

Jeśli strona internetowa pojawi się w wynikach wyszukiwania to jesteśmy już o krok od przekonania użytkownika do wypróbowania naszej oferty. Oczywiście kwestią dalszą jest jeszcze odpowiednie zaprojektowanie strony www dla salonu kosmetycznego, bo samo wejście na witrynę nie sprawi, że mamy pozyskanego klienta.

Należy go jeszcze odpowiednio pokierować po stronie. Przede wszystkim zaprezentować to co mamy do przekazania w sposób dla niego dopasowany. 

Strona www dla kosmetyczki - cel

Warto określić cel strony. Inna będzie strona internetowa dla salonu kosmetycznego jeśli nastawiamy się na przekazanie podstawowych informacji, takich jak mapa z dojazdem, numer telefonu, godziny funkcjonowania salonu, a inaczej zaprojektujemy stronę rozbudowaną o większych potrzebach.

Jest wiele możliwości rozbudowy, np. dodatkowe funkcjonalności, galeria, podstrony z ofertą, system rezerwacji (typu Booksy), newsletter, automatyzacje marketingu, czat, system oddzwaniania i wiele więcej.

Jeśli naszym celem jest pozyskiwanie klientów przez internet, to strona musi z jednej strony zachęcać klientów do wykonania akcji na stronie (np. rezerwacja, wykonanie telefonu), a z drugiej pokazywać pracę od wewnątrz. Galeria salonu, pracownicy, klienci, wystrój. 

Z kolei jeśli nie dysponujemy budżetem rzędu 2000-3000 zł do wydania na stronę, to możemy stworzyć jedynie prostą wizytówkę. Podstawowe dane kontaktowe, mapka, informacja o ofercie i gdzie rezerwować wizytę. Cel strony jest jasny, wykonanie nie pochłonie dużej kwoty, a my mamy swoje miejsce w internecie.

Gdy strona www dla salonu kosmetycznego będzie już zrealizowana, to warto przemyśleć kwestie dodatkowej reklamy, takiej jak reklama na Facebooku i marketing internetowy.

Strona internetowa dla salonu kosmetycznego

Reklama na Facebooku i e-marketing w salonie kosmetycznym

Facebook to ogromne możliwości docierania do wybranej grupy docelowej. Targetowanie opiera się na zainteresowaniach, aktywności na portalu, czynnikach demograficznych, lokalizacji, itp. Najciekawsze jest to, że aby prowadzić działania na Facebooku wcale nie trzeba mieć zaawansowanej wiedzy.

Podobnie rzecz ma się w przypadku innych działań w internecie. Reklamy Google, pozycjonowanie, content marketing, reklamy video. Wszystko to jest możliwe do wykorzystania również w branży kosmetycznej, nawet jeśli działamy lokalnie. 

Warto wygospodarować pewien stały, miesięczny budżet na działania reklamowe, bo to one stanowią o sile firmy. Marketing poleceń wciąż jest dobry, jednak nie da się tak funkcjonować i budować stabilnego biznesu.

Konkurencja nie śpi, a lojalność do salonu czasami nie jest tak mocna, jak nam się wydaje. Warto zaplanować sobie pozyskiwanie klientów z wielu różnych źródeł, a w tym marketing internetowy i Facebook pomagają świetnie. 

Szkolenie z pozycjonowania i content marketingu

Krzysztof Raźniak

CEO & E-marketing Manager


Polecane artykuły

reklama na facebooku case study

60 tysięcy odbiorców reklamy na Facebooku za 50 zł [CASE STUDY]

Jak sprawić, aby nasza reklama była klikalna? Co...

tworzenie logo firmy

Tworzenie logo

Tworzenie logo firmy to dla wielu grafików ulubio...

otwarcie firmy

Otwarcie działalności gospodarczej a reklama

Otwarcie działalności gospodarczej to bardzo eks...

błędy na stronie www

5 najczęstszych błędów na stronie www

Czy zastanawiałeś się kiedyś czemu, szukając ...

strony internetowe siedlce strony www siedlce
Scroll Up