Szkolenia marketing internetowy

Ile kosztuje szkolenie z marketingu internetowego? Porównanie 

Wiedza oraz kompetencje przyszłością wartości pracownika na rynku pracy

Marketing jest nieodzowną częścią budującą wizerunek każdej firmy. Obecnie przyjmuje on nieco inną formę niż przed laty. Mamy tutaj na myśli wykorzystanie do promowania swojej firmy social media, czy poszerzenie zakresu działalności o branżę e-commerce. Ten artykuł przeznaczony jest dla osób, które zastanawiają się nad skorzystaniem z szkoleń marketingowych, dzięki którym dowiedzą się więcej na temat marketingu internetowego. Miłego czytania

Czym jest marketing internetowy?

Marketing internetowy należy do gałęzi tradycyjnego marketingu. Jego zakres działalności obejmuje wszelakie działania oraz strategie, które wspierają sprzedaż produktów, usług, czy tworzenie pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa w Internecie. Rodzaj tego marketingu stał się popularny nie tylko ze względu na niskie koszty, czy szybki czas zwrócenia inwestycji. Przyczyniły się do tego również rozwój Internetu, zinformatyzowanie społeczeństwa oraz zwiększenie obecności przedsiębiorstw w Internecie.

Koncepcja Internetu Rzeczy

Komu przydadzą się szkolenia z marketingu?

Każde szkolenie marketingowe przeznaczone jest dla właścicieli firm należących do sektora MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), osób zatrudnionych w agencjach marketingowych, czy zajmujących się wizerunkiem firmy w Internecie, a także dla każdej osoby, którą interesuje poszerzanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego.

Poniżej przyjrzymy się 3 firmom, które oferują szkolenie marketing internetowy.

a) Marketing Online – to firma, która od 2009 roku świadczy usługi, których zakres działalności obejmuje m.in. szkolenia social media, kursy e commerce, czy szkolenia Google Analitycs. Do tej pory z kursów oferowanych przez Marketing Online skorzystało 4200 osób reprezentujących 700 firm.

Omówimy wybrane 2 kursy oferowane przez specjalistów z Marketing Online.

  • Do pierwszego z nich należy szkolenie „E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne”. Kurs ten skierowany jest do osób, które chcą zbudować e-sprzedaż dzięki wejściu na rynki zagraniczne przy jednoczesnym zachowaniu minimalizacji strat finansowych. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób dostosować firmę do rozszerzenia zakresu swojej działalności o współpracę z rynkami zagranicznymi. Poznają również sposoby realizacji marketingu i wdrażania tłumaczeń, a także uzyskają wiedzę na temat logistyki, czy obsługi klienta. Cena takiego kursu wynosi 990 zł + VAT. Szkolenie jest jednodniowe i odbywa się online za pośrednictwem platformy Zoom. Osoby biorące udział w kursie otrzymają imienny certyfikat.
  • Drugim kursem jest „Facebook and Instagram Ads”. Szkolenie będzie przydatne dla osób, które zastanawiają się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii reklamowych na Instagramie oraz Facebooku, nadzorują projekty swojej firmy przekazywane do informacji publicznej za pomocą Facebooka, bądź nadzorują zewnętrznych podwykonawców. Kurs social media, jaki oferuje Marketing Online jest przeprowadzany online za pośrednictwem platformy Zoom. Jego cena wynosi od 790 zł do 1390 zł + VAT. Szkolenie obejmuje 2 dni internetowych wykładów. W pierwszym dniu uczestnicy poznają podstawowe pojęcia związane ze strategią reklamową na Facebooku oraz Instagramie. W drugim dniu uczestnicy będą mogli przećwiczyć tworzenie oraz późniejsze analizowanie kampanii. Osoby biorące udział w kursie otrzymają imienny certyfikat.

b) DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych. Funkcjonuje od 2015 roku. Definiuje poziom wiedzy oraz kwalifikacji specjalistów pracujących w obszarze marketingu cyfrowego. W celu uzyskania certyfikatu konieczne jest podejście do egzaminu obejmującego wiedzą z 12 obszarów e-marketingu. Certyfikat jest ważny przez 2 lata, W celu jego przedłużenia konieczna jest recertyfikacja.

Omówimy wybrane 2 kursy oferowane przez specjalistów z DIMAQ:

  • Do pierwszego z nich należy „E-COMMERCE Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie”. Szkolenie e commerce proponowane przez DIMAQ przeznaczone jest w szczególności dla osób, które chcą dowiedzieć się, w jaki sposób zaplanować e-handel, poznać charakterystykę polskiego rynku e-commerce, dowiedzieć się, w jaki sposób korzystać z narzędzi marketingowych, które wspierają konwersję na sprzedaż, a także chcących poznać sposób planowania działań reklamowych w oparciu o przepisy prawa, które regulują handel. Cena kursu wynosi 1540 zł netto. Szkolenie odbywa się online przyjmując formę interaktywnego live’u. Kurs obejmuje 15 godzin zajęć z certyfikowanym trenerem DIMAQ i kończy się wydaniem zaświadczeniem o odbyciu szkolenia.
  • Kolejnym kursem jest „SOCIAL MEDIA OD A DO Z”. Uczestnicy szkolenia poznają strategie oraz taktyki stosowane w social media, dowiedzą się, w jaki sposób ustanawiać cele oraz KPI w mediach społecznościowych, a także poznają sposób docierania do nowych potencjalnych klientów. Ponadto dowiedzą się jak zaistnieć na Instagramie, YouTubie, Snapchacie, czy Twitterze. Po zakończeniu kursu będą również w stanie sukcesywnie prowadzić komunikację B2B na LinkedIn. Cena kursu wynosi 1000 zł netto i obejmuje 8 godzin szkolenia. Uczestnicy po jego zakończeniu otrzymają zaświadczenie potwierdzające ich udział w szkoleniu.

c) Agencja Tekstura – to firma prowadząca szkolenia marketingowe oraz sprzedażowe. Uczestnicy kursów mogą poznać zasady funkcjonowania social media, Content Marketing, SEO, czy Google Ads. Agencja specjalizuje się również w pozyskiwaniu dofinansowań ze środków europejskich na rozwój pracowników w zakresie marketingu.

Omówimy wybrane 2 kursy oferowane przez specjalistów z Agencja Tekstura:

  • Pierwszym kursem, jaki omówimy będzie „Sprzedaż internetowa (ecommerce)”. Szkolenie jest głównie skierowane do osób zainteresowanych rozwinięciem sprzedaży swojego produktu na pośrednictwem platformy Allegro. Uczestnicy kursu dowiedzą się, w jaki sposób skutecznie sprzedawać przez Internet, a także jak utrzymać swoją markę przy jednoczesnym występowaniu wysokiej konkurencji. Osoby korzystające z kursu poznają również cechy wyróżniające rynek e-commerce oraz sposób przygotowania sklepu na sprzedaż online. Szkolenie odbywa się przez 2 dni. Zajęcia zaplanowano stacjonarnie, bądź online. Jego cena wynosi 1670 zł netto. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające ich udział w kursie.
  • Drugim kursem jest „Facebook and Instagram”. Trenerzy przekażą uczestnikom informacje dotyczące sposobu prowadzenia profili, angażowania odbiorców, wywoływania pozytywnych emocji w odbiorcach oraz tworzenia skutecznej reklamy prowadzonego przedsiębiorstwa. Uczestnicy po zakończeniu kursu będą wiedzieć m.in. jakie dane zbiera Facebook, poznają aspekt psychologiczny, dzięki któremu odbiorcy reagują na dany produkt/usługę w taki, a nie inny sposób, czy poznają taktyki dotyczące budowania wizerunku w sieci. Kurs zaplanowano na 2 dni. Obecnie jego koszt wynosi 1170 zł netto (wcześniejsza cena – 1670 zł netto). Zajęcia odbywają się stacjonarnie, bądź online. Uczestnicy otrzymają certyfikat po zakończeniu szkolenia.

Nazywają nas Rzeźnikami Internetu. Wiesz czemu? Bo rzucamy samo mięcho!

Zapisz się do TEKSTULETTERA, a powiadomimy Cię o nowych artykułach i narzędziach.

    Marketing internetowy kursy – podsumowanie

    Odpowiednio wdrożony marketing potrafi znacząco zwiększyć zyski generowane przez daną firmę. Dlatego bardzo ważne jest umiejętne jego wykorzystywanie. Osoby, które zdecydują się na kursy z marketingu internetowego zdobędą niezbędną wiedzę do promowania swojej marki. Pozwoli im to na dotarcie do szerszej grupy odbiorców (a co za tym idzie – dotarcie do większej ilości klientów), zwiększenie zysków, a także spopularyzowanie swojej firmy. Jak widać ceny kursów są do siebie podobne. Niekiedy dostępne są szkolenia dofinansowywane, bądź po obniżonej cenie, dlatego osoby zainteresowane tego typu kursami powinny na bieżąco monitorować dostępność szkoleń o takiej tematyce.

    Sprawdź szkolenia Tekstury!

    Szkolenia Tekstura

    Autor: Krzysztof Raźniak – CEO & Head of Digital
    Ubieram firmy w treści i wspieram dobrym słowem.
     
    TEKSTULETTER

    zapisz się, CO CI SZKODZI

    Uzyskaj dostęp do dodatkowych materiałów, narzędzi, aktualności i wyjątkowych promocji na szkolenia. Raz na jakiś czas wysyłamy ciekawe rzeczy, niedostępne w innym miejscu. Możesz wypisać się, kiedy chcesz. Staramy się o regularność, ale różnie wychodzi  🙂