Wyobraź sobie, że przychodzi do Ciebie ktoś jedynie z produktem i logiem, mówiąc – wprowadź mi markę do masowej sprzedaży w sklepach stacjonarnych i online.

I tak też zrobiliśmy! Kompleksowa realizacja od A do Z. Od strategii, marketingu offline i online, produkcji foto/video, designu, aż po influencerów, social media, SEO i wiele więcej.

PROJEKT

Wprowadzenie nowej marki audio na polski rynek – Defunc

0MLN
Łączne wyświetlenia w mediach społecznościowych
0
Ilość projektów przygotowanych w ramach „polskich” materiałów
0
Ponad publikacji na blogach
0
Produktów w różnych wariantach

Co zrobić, żeby o nas usłyszeli?

Wartości marki

Insight konsumencki:

Chcę czuć się wyjątkowy i niezależny, iść swoją drogą

Formowanie strategii

Opis

Na podstawie zebranych danych, insightów, sytuacji rynkowej, punktów styczności z marką różnych grup docelowych oraz innych czynników udało się stworzyć spójną strategię komunikacji i sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji. Krok po kroku, zgodnie z harmonogramem, wykonywaliśmy poszczególne działania operacyjne, budując świadomość marki, zarówno B2C jak i B2B (partnerzy handlowi).

Potrzeby konsumenckie (audio)

  • Wymiana zepsutego sprzętu

  • Zmiana technologiczna

  • Potrzeba sytuacyjna (podróż, powiązanie z nową aktywnością sportową, trendy, praca)

  • Przy zakupie innego urządzenia

  • Pomysł na prezent

Czynniki wpływające na zakup

  • Dostępność na półce i materiały POS

  • Opinia sprzedawcy

  • Reklama w różnych źródłach

  • Polecenia, recenzje i opinie w internecie

  • Programy lojalnościowe

  • Dodatkowy, rzetelny feedback o produkcie

  • Pojawienie się pierwszych publikacji w internecie

  • Rozpoczęcie budowania świadomość marki

  • Spójność przekazu

  • Kreacja wszystkich materiałów od zera

  • Wsparcie w działaniach B2B

  • Dystrybucja offline w znanych sieciach mass-market

  • Dystrybucja online poprzez własne kanały oraz sklepy partnerskie mass-market

  • Wsparcie marketingowe wszystkich kanałów

Etap 4 – Videoprezentacja

  • Content Marketing

  • Budowanie zasięgów w różnych kanałach

  • Zwiększanie wiarygodności marki dla konsumentów i partnerów B2B