Wyobraź sobie, że przychodzi do Ciebie ktoś jedynie z produktem i logiem, mówiąc – wprowadź mi markę do masowej sprzedaży w sklepach stacjonarnych i online.
I tak też zrobiliśmy! Kompleksowa realizacja od A do Z. Od strategii, marketingu offline i online, produkcji foto/video, designu, aż po influencerów, social media, SEO i wiele więcej.

PROJEKT
Wprowadzenie nowej marki audio na polski rynek – Defunc
Co zrobić, żeby o nas usłyszeli?
Wartości marki
Insight konsumencki:
Chcę czuć się wyjątkowy i niezależny, iść swoją drogą

Formowanie strategii
Opis
Na podstawie zebranych danych, insightów, sytuacji rynkowej, punktów styczności z marką różnych grup docelowych oraz innych czynników udało się stworzyć spójną strategię komunikacji i sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji. Krok po kroku, zgodnie z harmonogramem, wykonywaliśmy poszczególne działania operacyjne, budując świadomość marki, zarówno B2C jak i B2B (partnerzy handlowi).
Potrzeby konsumenckie (audio)
Wymiana zepsutego sprzętu
Zmiana technologiczna
Potrzeba sytuacyjna (podróż, powiązanie z nową aktywnością sportową, trendy, praca)
Przy zakupie innego urządzenia
Pomysł na prezent
Czynniki wpływające na zakup
Dostępność na półce i materiały POS
Opinia sprzedawcy
Reklama w różnych źródłach
Polecenia, recenzje i opinie w internecie
Programy lojalnościowe
Dodatkowy, rzetelny feedback o produkcie
Pojawienie się pierwszych publikacji w internecie
Rozpoczęcie budowania świadomość marki

Spójność przekazu
Kreacja wszystkich materiałów od zera
Wsparcie w działaniach B2B
Dystrybucja offline w znanych sieciach mass-market
Dystrybucja online poprzez własne kanały oraz sklepy partnerskie mass-market
Wsparcie marketingowe wszystkich kanałów

Etap 4 – Videoprezentacja
Content Marketing
Budowanie zasięgów w różnych kanałach
Zwiększanie wiarygodności marki dla konsumentów i partnerów B2B

